Profil firmy
Vážení obchodní partneři, naši věrní zákazníci a ostatní přátelé,
Historie firmy
Firma vznikla v srpnu 1992 a aktivní činnost začala provozovat od září 1992. Původně působila firma dočasně na Žižkově, aby se po poměrně rozsáhlé rekonstrukci a úpravách suterénních prostor na Novém Městě přestěhovala na jaře 1993 do Gorazdovy ulice, kde sídlila do podzimu 2005. Od října 2005 působí v ulici Na Výspě v Praze 4. Stále, již od svého vzniku, si zachovává ráz malé firmy s osobním přístupem ke klientovi tak, aby se vybudovala důvěra na obou stranách a spolupráce byla dlouhodobá. Většina našich klientů je v našich rukou již více než 8 let. Celkový počet klientů se ustálil na čísle (cca) 50, a jen s malými obměnami se takto drží od roku 1996. V roce 2003 prošla společnost jedinou výraznější proměnou, když nastoupila do funkce nová jednatelka a pod jejím vedením začala firma pracovat v novém obsazení. V roce 2006 rozšířila firma v rámci své činnosti poskytování služeb neziskovým organizacím - se specializací na společenství vlastníků jednotek bytových domů.
Nakonec ve stručnosti nabídka poskytovaných služeb
Naše
firma nabízí vedení účetnictví
jako komplexní službu, zahrnující veškeré úkony potřebné ke splnění zákonných
povinností vůči finančním úřadům a dalším institucím. Samozřejmostí je
zpracování a archivace dokladů v souladu s platnými předpisy, vedení
povinných účetních záznamů v elektronické i písemné podobě splňující
veškeré náležitosti zákona o účetnictví i zákona o daních z příjmu, dani
z přidané hodnoty, silniční dani atd., a v neposlední řadě i
profesionální přístup pracovníků při řešení problémů i při konzultacích a
poradenství.
Předností naší firmy je bezesporu její poměrně dlouhá
existence, s kterou je spojena znalost účetní a daňové problematiky
vzhledem k množství a rozmanitosti daňových problémů, s kterými se za dobu
své aktivní činnosti setkala. Slušností je záruka na námi
provedené práce a odpovědnost za škodu provedenou naším pracovníkem na kterou
má firma uzavřenou pojistku u pojišťovny. Zajímavou může být i cena, která je vždy nižší než
náklady na vlastní účetní personál.
Nakonec ještě ujištění, že se u nás setkáte s kolektivem přístupných lidí připraveným vyslyšet vaše otázky a problémy a najít společně s vámi nejoptimálnější řešení.
Poskytované
služby se snažíme maximálně přizpůsobit přáním a požadavkům zákazníka, je
možné využít varianty vedení účetnictví v naší kanceláři ( což znamená, že
vaše doklady jsou zpracovávány u nás, takže vám nevznikají žádné vedlejší
náklady, např. na prostory pro účetního, náklady na počítačové vybavení
účtárny, náklady na koupi a údržbu účetního softwaru, náklady na účetní
vzdělávací semináře atd.), nebo varianty zpracovávání účetnictví u zákazníka
v jeho prostorách, kam dochází náš pracovník v pevně stanovených pravidelných
termínech. Oba způsoby vám však zajišťují stejnou kvalitu služeb, jsou
prováděny profesionály, kteří rozumějí své práci a nezatěžují vás svou
činností. Vám se tak z účetnictví dostávají do rukou hlavně výstupy, které
vás zajímají a potřebujete je ke své práci, abyste mohli firmu dobře a
efektivně řídit. Tento způsob externího vedení účetnictví vám zaručuje, že vám
není nikdy účtována cena pracovníka, nýbrž cena za kvalitně odvedenou práci
v závislosti na jejím rozsahu.
V případě Vašeho zájmu jste vítáni v naší kanceláři
Jana Skalická - jednatelka firmy a Ladislava Průšová - zakladatelka firmy